Vi fick lägenheten, wohoo!

Har inte hänt speciellt mycket även fast det är 100 år sen jag bloggade...
Midsommar blev lugn som sagt, tog oss en grogg och en öl men det var allt.
Gick och la oss redan halv tolv tror jag? Haha illa. Men maten var god och
efterlängtad, är faktiskt sugen på sill och potatis nu också - Men potatisen
lyser med sin frånvaro. Det får bli nått smaskigt som makaroner, värsta lyxet.

På lördagen åkte vi tillbaka in emot "stan" och bort från landet. Cat plågade
mig lite med nålarna under kvällens gång - Hon fyllde i min dam på armen..
Great :) Är fortfarande lite småsaker som måste fixas till, men de får vi ta när
den har läkt. Hade tänkt att göra en minnestatuering för min farfar, men kände
att jag lika gärna kan vänta med den ett tag till. Så man kan visa sig nått i solen
under sommaren. *flinar* På tisdagen gick jag hem till min syster på förmiddagen
och höll Felicia sällskap i några timmar eftersom syrran jobbade. Flizan ville nämligen
inte vara på fritis. Efter det så knallade jag upp till bolaget och handlade alkohol till
mig och Cat. ALDRIG mer att jag köper en platta öl som vi var tvunga att bära hem,
helvete va tungt det var... Hade även en påse med cider. Nästa gång ska jag ha skjuts!
Är man klen så är man... Det blev utgång på Harrys där även Johanna och Janne infann
sig. Och man måste älska tisdagar på Harrys - Halva priset på mat och dryck fram till 24.
Kalas! Hade jättetrevligt, var kul att öla med J&J igen. Det får vi göra om.

Resten av dagarna har vi inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Man dör ju av värmen..
Jag vill åka och bada, helst där det inte är nå folk så jag slipper visa mig. Haha!
Hur som helst så fick jag reda på att jag faktiskt får lägenheten - Happyface <3
Så Cat kommer bli min sambo den 1:a oktober. Ska ner och skriva på kontraktet på måndag.
Ser dock inte fram emot flyttstädningen och flytten. Hatar att städa och bära grejjer. Tur att
det alltid finns folk som hjälper till.. Tjänster och gentjänster!

Påtal om annat så skippar jag nog Power Meet i år, åker till Öland med Anna istället.
Sol & bad. Hennes farfar bor där så boendet blir gratis och då kommer man billigt undan.
Oh vad jag längtar! Älskar Öland och nu var det några år sen jag var där, men det har alltid
varit med familjen så detta ska bli intressant. Men nu ska jag iallafall bege mig in i duschen,
det är välbehövligt i denna värme..

Fuck Off
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback