Yippie Kay Yay, Motherfucker

På torsdag ska vi åka och kolla på lägenheten, ringde snubben idag.
Det ska tydligen vara ROSA skåpsluckor där?! Wohoo, det gillar vi <3
Och det verkar inte ha varit någon mer som har ringt och velat kolla på
lägenheten, så det ser ljust ut för oss. *flinar* Men jag ska inte hoppas
för mycket. Min syster bodde tydligen i samma port för några år sedan.
Men det var i samband med att dom fick Felicia, längesen med andra ord.
Aja, hur som helst så lär vi ju tacka ja iallafall. Och jag ser redan fram emot
inflyttningsfesten - Party party! Min blivande sambo, Cat kommer hit nån gång
imorgon. Kalas, ska bli kul att få umgås med mitt hjärta igen. Va alltför längesen.
Ska släpa med mig henne till arbetsförmedlingen på torsdag, hatar att gå själv.
Mwhahaha, men det vet hon inte om ännu. Våran midsommar kommer nog firas
ute på Viboö med mamma, grilla och sånt mys. Skönt att ta det lugnt, kanske tar
ett dopp också. Kan ju hoppas på att det är lite varmare denna gång....
Nåväl nu ska jag kika klart på desperet housewifes - Tjingeling.
Kommentarer
Postat av: elena

Hej! Vad trevligt att du tycker det, lika trevligt som att folk orkar läsa mitt ständiga drabbel. Jo då det är bara bra, börjar bli allt mer rund vilket tydligen hör till :) Hur är det själv? / Elena

2009-06-17 @ 21:21:48
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Therese

haha rosa? nice.. du som gillar sånt.. :) :)

2009-06-19 @ 01:21:10
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback