Bleka Bleka Bleka !

Nu sitter jag med blekningsmedel i skallen, IGEN.
Hade nästan glömt hur mycket det svider och kliar.
Men vill man vara fin får man lida pin ! Mhm ;)
Hoppas på att det blir så pass ljust så att jag kan
visa mig utanför dörren *flinar* Annars får jag inhandla
mer och köra i en till i veckan som kommer...
Håll tummarna nu !

Mimmi kommer hit om ett tag, och hämtar alla saker
hon lämnade här i fredags. Hon skulle iaf stanna en
liten stund, alltid trevligt med sällskap. Sure, det är
skönt att bo själv men jävligt långtråkigt..
Får väll skaffa en karl, då är problemet löst. Haha
Fast då uppstår väll 100 andra problem istället.....

Och snart är det torsdag , med andra ord dax för
mig att ta en tripp till Sthlm till bästaste Cat och
festa loss på Volbeat. Sen finns det ju vissa andra
jag också har planer på att träffa :)
Pepp till max ! Jabbadabbadooo <3

Nu ska jag ta och plocka upp lite här medans
jag har skiten i skallen. But I'll be back...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback