Dra helvete Hej.

Kom precis ur duschen, jisses va skönt det var.. Håller på och tvättar en maskin
också, så ska snart ner igen. 3 spiraltrappor, 45 trappsteg. Haha ja jag hade
tråkigt en dag. Sen ska jag väll fixa mig osv. Ska hinna med systemet och gå
och byta ring på Laboro Center innan bussen går 15.15. Hatar att stressa.
Så jag åker väll i god tid härifrån. Skönt att få komma bort, som vanligt.
Vi ska tydligen festa ikväll? Jag som hade tänkt mig en vit helg. Men äsch, man
lever bara en gång! Då ska man väll passa på att leva livet.

Jag är otroligt jävla irriterad på folk som enbart hör av sig när det passar dom.
Hur fan tänker dom igentligen?! Nåja, sådana skitmänniskor vill jag inte ha att
göra med. Ni kan dra åt helvete, rent ut sagt!

Har faktiskt inte tid att skriva mer nu, ska ta en cigg och kila ner till tvättstugan.
Men det är väll lika bra det, hade bara blivit mer av mitt beklagande....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback