Fullt ös medvetslös!



Helvete va kul jag har haft det på kryssningen! Träffade massa roligt folk,
och var ständigt full. Haha men det är väll så det ska vara på kryssningar.
Mad Sin var hur grymma som helst live, I LOVE THEM <3
Träffade Köfte uppe i cigarrbaren, fick en kram och hans autograf, det mina damer
och herrar kommer jag leva på länge *flinar*
Det enda negatvia är väll att jag råkade ställa ifrån mig min rullväska någonstans
precis innan vi skulle av båten. LYCKAT! Det mesta av mitt smink var där i, kläder,
halsdukar osv. Bittert, kan ju alltid hoppas på att någon har lämnat in den.
Men chansen är inte så stor :( Vet inte varför jag börjat supa bort saker nu för tiden?
Helt jävla onödigt. Okej om man tappar bort en mobil, men väskan. Hallå?!
Det känns som att jag har blivit överkörd av en bil, min nacke är så jävla stel och jag
har stora blåmärken överallt. Hur som helst så hade jag super kul.
Och så vill jag bara tillägga att min kära vän Catte spydde ner hela hytten.
Haha när jag vakna till gick det fan inte att vara där inne, helvete va det stank. :D

Nu sitter vi och dricker igen, försöker komma igång men det går inge vidare bra...
Får se om vi orkar ta oss ut eller om vi blir kvar hemma. Nu ska jag återgå till ölen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback