Mongo



Ikväll är jag förbannat uttråkad så jag lekte mongo i den usla camen. Haha
Djaa, så kan man ju också se ut... Snyggt va ?!

Pratade nyss med Cat men hon dissade mig för sitt spelande.
Du vet att första steget är att erkänna att man har ett beroende ?
Jag tror på dig Älskliiing, du klarar det !! *peppar* :D

Kan inte någon trolla så mitt fula hår blir vitt/platinablondt , precis som jag
vill ha det.. Ska jag behöva se ut såhär ? Och nej, det syns inte på bilderna
hur gult det faktiskt är. I alla fall den största delen av det.
Det kanske , men bara kanske får bli rosa ett tag till.. Det passar ju mig alldeles
utmärkt så. But still, det är blondt jag vill ha.

Nu är det bara skola tis & ons för min del, sen drar jag till Stockholm.
Skönt som sjutton, även fast jag vet att jag verkligen inte borde vara borta..
Men det är såå värt det *flinar*
Och på min inbokade bakisdag (fredag) då har Cat tydligen bestämt att vi ska
ner på stan och shoppa. Hur död kommer inte jag att vara då?
Inte ofta jag har en snäll bakfylla, men vad gör man inte för sina vänner ....

Tjillevippen, nu ska jag ta hand om disken !


Kommentarer
Postat av: Me

Testat silvershampo för att slippa det gula? Funkar super om man inte har fel ph-värde på vattnet, annars kvittar det vad du än gör..

2009-03-03 @ 01:01:41
URL: http://therealme.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback