Negerbollar



Blöööh vilken tråkig kväll jag har haft. Har tvättat från 17.30-21.00.
Tog bara det viktigaste, resten får bli på torsdag kväll. Ändå knappt
något jag använder. I brist på annat så ställde jag mig nyss och bakade
lite, blev iofs bara negerbollar - Men det är fan gott. Funderar på att göra
kladdkaka eller muffins imorgon. Baka är skojsigt! Så jag lär ju ha massa
fikabröd sen. Helt för mig själv, Haha. Men det går ju faktiskt att frysa in så.

Ska väll ta och diska upp efter mig nu, för snart ska jag bänka mig framför
tv:n och glo på ballar av stål. Så jävla kul! *flinar* Och imorgon då ska jag
till skolan, lär ju få smöra för lärarna eftersom jag varit borta så mycket.
Men jag har ju varit så sjuk....eller nått. I can do it !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback