Skolan

Sitter i skolan nu, ska igentligen jobba med geografi. Vi har grupparbeten
men eftersom jag varit borta så mycket har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Dessutom är dom i min grupp redan klara, så jag sitter och fördriver tiden bara.
30 minuter kvar till rast. Beställde nyss nya ringar till min septum, hoppas jag tog
rätt storlek? Liz gav ju förslag på vad jag skulle ha igår, men minns inte exakt vad hon sa.
Tog 2 olika, så man tycker ju att någon borde passa. Vill verkligen ha en liten ring, för min
sitter extremt långt ner.  Men antar att det bara är jag som går och stör mig på det.

Har lite huvudvärk as usual nu för tiden. Har ingen värktablett med mig heller, så jag får
allt härda ut. Slutar inte förens 15.00 idag - Och så ska vi tydligen lyssna på folk från balsta
mellan 13.00-14.00. Dom ska spela sin musik, helt ointressant. Sitta där i en hel timme. Orka.
Men det är väll bättre än att plugga antar jag..

Idag fyller min storebror 29 år, grattis Björn! Ska dit imorgon efter skolan, äta tårta och
vara lite social. Men present får han senare, för nu är jag fanimej pank.
Funderar på att gå till pappa idag, har inte träffat honom på 2 månader..
Får se om man orkar. Behöver ju tvätta också men vet inte om det finns någon tid.
Kan jag väll göra när som helst i helgen, lär ju endå bara sitta hemma och glo.

Nu ska jag surfa vidare och vänta på rasten. Weeei.
Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din komentar :) Det känns bra att höra när man har dåligt självförtroende

2009-03-19 @ 15:33:51
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback