Snygg i grönt !




Jag hade en alldeles underbar kväll igår , Volbeat var hur grymma
som helst live. (Ja , jag såg dem faktiskt denna gången) ;)
Jag träffade Jocke där inne också , var ju ett bra tag sen sist. Haha
Kuggnäs 07 om jag inte minns helt fel ? Första gången jag träffade
Cat också. :) Lyckades inte hitta Johanna och hennes karl där inne,
det var ju sjukt mycket folk ! Men vi mötte dom efter kalaset istället.

Hittade dom i vimmlet på Anchor , men det stället var ju as trist så
vi gick till Harry B James istället. Tog nån öl , men vi blev inte långvariga.
Cat och jag var tokhungriga så vi drog till 7 eleven och köpte mat.
Svingott vare ! Sen blev det svarttaxi hem...

Tack för en toppen kväll mina damer och herrar, det får vi göra om!
Och Johanna, du verkar ha hittat en toppen karl - Både trevlig och snygg. *flinar*

Och jag måste säga att för en gångsskull så var jag inte dyngrak, jag minns
allt och gjorde inte bort mig. Hur skönt som helst, ska fortsätta i den stilen.

Nu är det matdax igen , fick precis hem pizzorna så jag ska sätta mig och
äta nu. Bakismat , mums filibabba ! Bajj Bajj.
Kommentarer
Postat av: Steve

Du ser gumman, du kan om du vill ju! Skönt att kunna njuta av kvällen. :)

2009-03-06 @ 18:21:31
URL: http://scoobasteve.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Hade superskoj med dig, gumman! :) Puss

2009-03-07 @ 19:49:07
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback