Sömnlös i Torshälla

Kul att vakna såhär dags en lördagsnatt, men bara att hoppas på att
jag somnar om snart igen.. Så man inte sover bort hela dagen
imorgon, tänkte fixa lite här hemma, tex sätta upp mina Marilyn Monroe
tavlor som ja köpte för typ 2 veckor sedan, Haha !
Och så ska jag ev. färga klart håret :)
Ska vara lite hälsosam också, ringa syster och se om hon har tid för
att ta en långpromenad någon gång under dagen.

Är as sugen på nått gott nu, men finns såklart inget hemma.
Men det är ju inget ovanligt... Kanske lika bra, det är väll
ingen större hit att äta mitt i natten.

Har setat och kikat runt på tradera, men har inte hittat nått intressant.
Däremot säljer jag saker för fulla muggar , alltid bra med lite extra
pengar då & då. Och varför ha kvar saker man aldrig använder ?

Nehe, nu ska jag försöka lägga in en stöt på John Blund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback