Gör om, Gör rätt!

Ni vet, jag har ju alltid klagat på att min septum sitter för långt ner?
Guess what - I was right. Gick till Laboro igår för att få hjälp att byta till
en mindre ring. Dom konstaterade att den sitter helt fel, alldeles för långt
ner. Och pga det så kommer det troligtvis börja vandra utåt. KUL?!
Jävla kukgubbe som inte kan pierca. Och ofta jag vill göra om den, det var
inte skönt direkt, men det är ju så fiint <3 Hon tyckte jag skulle gå tillbaka till
Lilla  Gatan och begära pengarna tillbaka eller att dom skulle göra om den.
Det känns ju som det enda rätta, men jag är ju en sån jävla chicken när det
gäller sånt, att säga ifrån, klaga - Kalla det vad ni vill. Får se hur jag gör.

Gårdagen var relativt lugn, jag drack öl och grogg med Cat och Max. Sen tittade
b.C och Danne förbi lite senare. Så söta så! Vi trängde in oss i Dannes lilla bil,
och åkte till någon krog i Solna. Om jag inte minns helt fel. Jag var väll måttligt road,
trött & jävlig. Men det är bara le och se glad ut, för jag är inte den som är den. *flinar*
I helhet så var kvällen väldigt trevlig, även om jag inte var på topp.

Är skapligt sliten idag, klockan är strax sju och jag skulle lätt kunna sova ännu mer.
Har nästan sovit hela dagen, fast iofs så kom vi inte isäng förens efter 4 inatt. Nått sånt.
Vi åt minsann pizza idag, gott gott. Sen är ju max en aning speciell, vem fan har ketchup
på pizza man köpt?! Haha, snacka om att förstöra smaken. Visst, jag har ketchup på det
mesta men INTE pizza. Han hällde t.o.m på en klick på vitlöksbrödet. Hm...

Ikväll är det massa bra på tv, tur det. För Cat sitter och spelar samtidigt som hon pratar med b.C
i telefon. Och tro mig, hon skriker med jämna mellanrum. Haha. Låter rätt kul.
Hoppas hon orkar tatuera mig lite senare, nu har jag i alla fall kommit på en liten sak jag vill ha.
Kommer bli så sött så! Nu ska jag glo vidare på Gossip Girl. Shalom!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback