Tandvärk

Nu jävlar , nu sitter den där - Min septum :) Lite ovant, men man
vänjer sig väll snart.  Kom hem as sent igår , följde med Cat när
hon tatuerade sig i Södertälje. Blev jättefint ! Jag kom väll hem
strax innan tolv på natten *suck*  Är sjukt seg idag , har lite ont i 
piercingen och med råga på allt så har jag fan tandvärk!
Jävla skit visdomstand... Varför ska dom komma & böka sig fram?
Så , jag blir hemma idag igen... Mår ju inge bra så.
Hoppas att det går över, för det där med tandläkarn har jag varken
lust eller råd med. Är inte direkt sugen på att rycka ut en tand :s
(Aldrig gjort det förut heller, och det är inget jag suktar efter)

Ska iaf passa på att tvätta idag , har ju endel smutsigt med tanke
på att jag var i Sthlm i 5 dagar. Och jag använder ju typ bara mina
favorit kläder, resten bara ligger i gardroben och skräpar.
Men så är det nog för dom flesta *flinar*

Cat ska tydligen ha fest till helgen igen, är bra sugen på att åka dit.
Fast min ekonomi säger ifrån, har inte direkt mycket cash kvar nu.
Vi får väll se hur det blir med den saken.

Nu vore det så himla skönt att bara lägga sig igen, och somna om...
Men vet inte om jag kan sova med den här jävla värken :(
Annars får jag väll ta tag i städandet eller nått.
Är inte spec stökigt men det finns alltid nått att plocka med...

Ska iaf gå förbi min enarmade bandit till mamma idag , saknar henne
som tusan <3 Och så ska jag nog ta en sväng förbi syster yster.
Vi har massa att prata om och en hel del att planera ;)

Nu ska jag ge John Blund ett försök...
Kommentarer
Postat av: Madde

Hallå där.. Hoppas sthlm resan var toppen!! En fråga bara, vart i södertälje tatuera din kompis sig!? Hör av dig nästa gång du ska till sthlm tjejen!! Och lägg ut bild på din nya piercing.. :-) Puss och kram Baccardi/Madde

2009-03-11 @ 14:03:46
URL: http://baccardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback