Wihoo


Var och handlade mat imorse med mamma och min moster,
det gick på lite mer än väntat. Men det får väll gå endå...
På måndag ska jag, Mimmi, Anna och Emelie sluta röka, det är
ju enklare om alla gör det samtidigt. Då är det ingen som går ut och röker
på rasten osv. Sen får vi se hur länge vi kan hålla det. Det blir ju som
sagt aningen mer pengar över om man inte röker.

Var nyss och mötte Mimmi, hämtade ut packet på OKQ8.
Grön hårfärg, nya mjukisbyxor (svarta) och ett par skor. :)
Idag ska det färgas hår igen, utväxten på det svarta. Jobbigt..
Sen får jag ta det gröna imorgon innan jag åker. Åker skapligt
så Cat & jag hinner käka nått innan båten går + att vi ska möta
upp Backte och hans två vänner. Så dom kommer rätt.
Är pepp till max! Ska bli så jävla kul, fullt ös medvetslös.

Funderar på att göra Tacos snart, längsen jag åt det.
Och det är ju så jävla gott.. Mimmi åt det till lunch idag med sin mamma
på stan, men hon ska allt få trycka i sig lite här också. Tråkigt att äta helt
ensam ju. Och goda saker går alltid ner! Nehe ta en cigg och vara lite
social kanske. Hajjdå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback