Ben & Jerrys Cookie Dough <3

Blev inget fiska alls idag, eftersom både Mimmi och Emelie var hemma så
vägrade jag att gå dit ensam. Hur kul vore det på en skala? Ingen annan som
jag umgås med skulle varit där. Nä, jag stannade hemma helt enkelt. Har bara
slöat hela dagen och frammåt kvällen åkte jag och mamma till Willys och handlade.
Det första jag lyckas göra är att tappa taget om bildörren när jag ska öppna så den
flög upp rakt in i bilen brevid. (det blåser som fan här) Snubben satt givetvis i bilen
och stirrade på mig. Haha dåligt pinsamt! Men som tur var blev det inga märken alls.
Annars hade det blivit riktigt dyrt. Sen har mamma shoppat massa mat åt mig, fick
även hårfärg och nya solbrillor shoppat. Tack mami <3 Och nu har jag köpt den
efterlängtade glassen - Ben & Jerrys Cookie Dough, mums filibabba!


Imorgon är det film tittande och mat som gäller i skolan. Lugnt och skönt, Emelie
mår tydligen bättre så då är det givet att jag också kommer. Ska även hinna med att
hämta ut mitt paket från Ellos, nya skor och leggins. Sen om dom passar det märker
vi då. Är ständigt trött numera, eller det känns så iallafall? Så nu ska jag krypa ner och
kramas med kuddarna så jag orkar upp imorgon. Puss hej
Kommentarer
Postat av: Therese

åhh godis glass.. :) love it!

2009-05-30 @ 00:52:12
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback