Dannes ikväll då

Spenderade dagen/kvällen med Hanna igår, jag bjöd henne på tacos och
så drack vi lite här. Lyssnade på "gammal" musik, nostalgi till max. Haha!
Sen tvingade Hanna med mig ner till Hamnkiosken en stund, jag var som
vanligt mindre road - Kan man bli annat när gubbar på 60+ raggar på en?!
Usch, dom kan väll hålla sig till någon i deras egen ålder. Stannade ett tag
iallafall, men drog hem skapligt. Runt 22 tror jag? Käkade upp resterna av
Tacosen och så gick jag och la mig. Och likförbannat så fick jag en härlig
baksmälla - Fast den kom inatt, så har inte sovit speciellt bra. Känner mig
gammal och sliten, jag kan fan inte supa längre.

Kom precis hem från bolaget, var ju tvungen att handla nytt eftersom jag
drack upp allt igår. Blev bara några öl & cider, för jag har minsann ingen
karatefylla inplanerad idag. Ska försöka hålla mig relativt lugn, så man orkar
leva imorgon också. Ska vila lite mer nu på dagen och käka nått mumsigt.
Wokgrönsaker, uncle bens, kycklingfilé och ris lockar, MUMS så gott!
Och framåt kvällen ska jag hem till Mimmi, Anna joinar också. Och det gillar vi!
Blir utgång, till Dannes bar - Jocke spelar ju där med ett utav sina band.
Med närmare ord Rocking Bellys. Ska bli kul att se dom live, undrar dock om
det är nått inträde? Får sms:a herrn och fråga om han vet något om den saken.

Nää, nu ska jag ta och plocka undan alla burkar sen gårdagen. Yääääääy.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback