Idag är inte min dag

Har varit i skolan idag, sen var det bara att åka hem och börja tvätta.
Och jag såg inte skymten av nån spindel denna gång, tacka fan för det.
Tvättade iofs bara det viktigaste, sen har jag lakan och sånt kvar. Men de
tar jag allt nästa gång. Idag fick jag reda på att en av Thailändarna i min
klass, en av dom som jag stört mig på som fan är tillsammans med min
mammas kusin. Hallå?! Vad har jag för jävla släkt. Haha! Nåja, tur att man
slipper såkallade "släktträffar" och annat tjaffs. Har bara kontakt med mina
föräldrar och syskon, mestadels iallafall.  Har varit på uselt humör nu framåt
kvällen, inget går som jag vill! Försöker städa, men dammsugaren behagar
fortfarande inte fungera - Jävla skitgrejer! Vill få upp mina tavlor och plansher
i vardagsrummet/sovrummet men eftersom jag bara har betongvägg så går
det mindre bra. Får inte ens in häftstift?! Skapligt irriterande. Har liksom varken
en slagborr eller såna spikar man kan använda till betongvägg. Kyss mig i röva!
Och sist men inte minst så har visst min duschstång ramlat ner IGEN. Får nog
lov att införskaffa mig en ny. Någon gång när jag har råd, typ i augusti? Suck.

Well, har försökt att städa upp så gott det går utan att kunna dammsuga, eftersom
Emelie i min klass ska sova här imorgon. Pinsamt att ta hem folk som aldrig varit
här förut om det ser ut som ett bombnedslag. Först blir det skola mellan 08.30-14.00
sen ska vi ner på stan, (hoppas på fint väder) äta glass och mat nånstans. Sen ska
vi möta upp Anna och gå på bio vid 18. Kommer bli kalas, vi ska se Änglar och Demoner.
Det var den enda vi kunde komma överens om att se, går inte speciellt mycket bra nu.
Ska fortsätta plocka upp lite mer nu, och sova inom kort så man orkar upp imorgon...
Ny dag, nya tag...

Miss you <3
Kommentarer
Postat av: Svartfot

Nyfikenheten fick mig pa andra forsoket! Att kolla bloggjaveln, trots att jag bara sag den.. sa tankte jag.. nej, jag ska inte lasa mer bloggar... men sa foll man dit. Laste nog ett dussin...



Det ar sjukt att man ar intresserad av andra manniskors liv, som nar ZTV sande en hel julhelg live fran ett fejk vardagsrum, dar folk kollade pa tv... vansinne... eller vansinnigt kul?!



Du kan ju kolla in mina forsta bloggar fran 2007. De ar vansinniga!!!

2009-05-13 @ 02:49:23
URL: http://rastaapa.blogspot.com
Postat av: lizz

Jajuste, jag har ju två tavlor åt dig! haha:D

2009-05-14 @ 12:39:59
URL: http://www.lizbjoerns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback