Torshälla runt



Efter skolan följde Mimmi med mig hem, vi käkade mat och glodde på tv..
Sen tog vi en långpromenad - Typ Torshälla runt, lär ju ha sett ut som två
japaner eftersom vi tog kort på typ allt vi såg. Haha! Men det var skönt att
röra lite på fläsket. Man är ju inte någon fotograf direkt, men det är ju hur
kul som helst att fota. Bilderna vi tog på oss blev dock inte bra alls, så dom
håller vi för oss själva. *flinar* Har faktiskt varit i skolan, varje dag och varje
lektion denna vecka. Imponerade! Ska försöka pallra mig upp imorgon också.
Är grymt sugen på att festa denna helg - Men för vilka pengar då?! Haha.
Så det lär nog bli lugnt, jag och Mimmi ska iallafall grilla någon dag och ta
vårat första dopp för iår! Lär ju vara svinkallt men det kvittar, vi ska ju bara
doppa oss. Fort i och fort upp.... Well, ska jag lyckas orka upp imorgon så
får jag allt ta och lägga mig nu. God Natt :)
Kommentarer
Postat av: Therese

Bilderna är ju jätte fina.. :)

2009-05-18 @ 21:11:07
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback