Det riktigt knullade i munnen!

Kan ju bara tala om att min Cheesecake smakade utmärkt! - Det riktigt knullade
i munnen! Haha. Kunde fanimej inte sluta äta, farligt gott till och med....
Och så vill jag säga grattis till Natalie som fått sina tvillingar, så himla söta :)
Kollade bilder på dom på Josefins blogg - Pyttesmå är dom.

Just nu känner jag mig bara allmänt grinig, bitter och tjurig. Riktigt härligt eller hur?
Vet ju att det beror på att jag knappt rökt idag, men endå. Så det är lika bra att jag är
mest för mig själv, undviker telefonsamtal och att träffa folk. Haha, annars får jag väll
snart ett utbrott på någon stackare.. Har iallafall varit i skolan idag, lika givande som
vanligt - Eller inte. Men jag var iallafall där. Bara att kämpa på, inte många dagar kvar.

Hör och häpna, jag har faktiskt tagit mig ner till tvättstugan trots mina "älskade" vänner
som kryper omkring där nere. Fy fan va äckligt. Men tro mig, det går inte fort framåt, jag
granskar varje vägg samt taket och golvet innan varje steg. Störtlöjligt jag vet - Men det är
inget jag riktigt kan rå för. Har iallafall en tvättid bokad tills imorgon, så ser jag någon spindel
då så får jag minst sagt panik. Hade jag varit gammal hade jag nog trillat av pinnen direkt..

Nej nu blir det matlagning och sen att fixa lite skit på engelskan. Måste ju lämna in det imorn.
Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback