-7 kilogram

Hör och häpna - Jag gjorde faktiskt provet på statistik igår. Hoppas bara att jag får godkänt.

Björn och Lenita kom över igår kväll, det var dags för björn [brorsan] att skaffa sin första
tatuering. Givetvis så krånglade maskinen som fan och det tog evigheter innan han blev klar.
Haha, stackarn! Och endå var det bara två kinesiska tecken som står för Ju-Jutsu. Jag själv
skulle aldrig tatuera in sådant krimskrams men han har ju alltid gillat sånt. Och jag tror han
blev väldigt nöjd - Och det är ju det viktigaste. *flin*

Jag har väntat på just denna fredag i stort sett hela veckan. Bara för att få väga mig. Nu när
jag väl har gjort det så var resultatet inte lika rogivande. Hade gått ner 2 kg till, det är alltså
sammanlagt -7 kg. Vilket är bra, men jag kan bättre än så. -2 kg på en vecka? Pfft. Jag har
slarvat alldeles för mycket, har inte gått en långpromenad varje dag. Det jobbiga är inte att
gå utom att komma iväg - Därför är det bra om man har sällskap.

Har lite beslutsångest angående helgen förstår ni, vissa personer vill komma hit. Uuuh, vet
inte vad jag vill med något längre. Sen vet jag inte ens om jag ska vara hemma ikväll?
Jaja, får ta mig en funderare under dagen. Nu ska jag göra mig redo för skolan.

Puss hej
Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är stumpan! :)

2009-11-13 @ 07:55:38
URL: http://sooulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback