All by myself

Råkade visst sova till sex på kvällen, starkt jobbat Sandra. För nu kommer jag ju verkligen
kunna sova mycket inatt. Men vaddå jag får väll roa mig med att kolla på filmer. Har ju en
bunt. Börjar allt med en skräckis, älskar't. Någon som vill komma och hålla mig i handen?

Jag är så förbannat less på Telia - Dom kan äta skit! Flyttade i slutet av september och min
hemtelefon funkar fortfarande inte?! Har ringt och klagat och dom skulle varit här igår och
fixat något? Inte har dom varit uppe i lägenheten iallafall, det hade ju Cat märkt av. Ringer
upp dom ytterligare en gång idag för att se vafan dom håller på med. Han påstår att det nu
är flyttat iallafall [Dom missade visst att flytta mitt abonnemang från T-hälla förut, idioter!]
men han kunde inte förstå varför det inte funkar. Så nu måste jag alltså ringa IGEN fast till
felanmälan och be dom komma hit. Har även betalat för det här, något som jag inte ens har
kunnat använda. Och dom pengarna ska jag ha tillbaka på ett eller annat sätt. Och sist men
inte minst så ska jag säga upp skiten. FAGOV.

Imorgon åker Cat till Stockholm och det kommer verkligen kännas tomt. Tror att hon skulle
va borta ca en vecka. Känns konstigt med tanke på att hon inte har varit borta nått sedan vi
flyttade in här.Funderar va sjutton jag ska roa mig med i helgen, helt ensam. *flin* Så om
det är någon som vill hitta på något så får ni hojta till. Träligt att bara sitta ensam och glo.

Så fort jag ser dig logga in på msn så önskar jag att du var här hos mig. Jag
saknar dig sjukt
mycket och jag vill inget hellre än att vara din. Jag vill inte ha dom jag kan få, och han jag vill
ha vill inte ha mig. Så jag lär nog förbli singel.


Äh nog med struntprat nu blir det en kall öl & en cigg sen film.


Bjuder på en gammal goding :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback