Du & jag syrran, du & jag

Hade ett väldigt givande samtal idag med min syster, om tråkiga saker
som tyvärr numera är ett faktum. Vill inte direkt nämna allt ordagrant
här i bloggen, för jag vet inte vilka som läser den & så känner jag att
jag bara vill dela detta med mina närmaste.

Det känns som att vi mer eller mindre bara har varandra kvar, inom familjen alltså.
Visserligen är jag tacksam över det, vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade
min underbara syster. Men man önskar ju att vissa andra brydde sig lite mer, men
nu är det som det är. Hon & jag litar iallafall på varandra fullt ut & det kommer aldrig
ändras. Vad som än händer så älskar jag dig <3 Kommer alltid ställa upp för dig och
din fantastiska familj, ni är guld värda.

Behövde bara skriva av mig lite, har så mycket tankar & funderingar just nu.
Imorgon efter skolan ska jag hem till systra mi och bara umgås, det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback