Guten morgen!

Pigg och glad som alltid - Hm, det andra stämmer iaf :D Har precis kommit ut ur
duschen, så jävla skönt att duscha på morgonen. Ska snart ta mig lite kaffe & gå
ut och röka, sen borde man väll få i sig någon frukost också. Ägg kanske? We'll see.

Cat ska tydligen ha besök på fredag [Det berättade hon igår]. Dom ska festa och gå
ut på krogen. Min lilla älsklings Anna vill ju ha med mig på fredag men vi får se hur
det blir med den saken. Som jag känner just nu så är jag inte de minsta sugen på att
festa. Men det är några dagar kvar tills fredag så man kan väll ändra sig *flinar*
Annars blir det lugnt hemma, precis som den senaste helgen. Klagar inte över det heller.

Ooops, nu är klockan över halv sju! Bäst att sätta igång med allt så jag hinner med den
tidiga bussen idag också. Ha en toppen dag. Tjilvippen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback