IKEA

Efter en sömnlös natt och en sprängande huvudvärk så ringde min kära syster och frågade
om jag ville följa med till IKEA - Och visst ville jag det *flin* Så jag, syrran och Richard
rullade iväg till Västerås. Nog för att jag brukar vara trött, men kunde fan knappt hålla ögonen
öppna inne på IKEA. Dom kändes helt svullna och jag var helt dåsig i huvudet, helt sjukt.
Men efter ett bra tag där inne så lastade vi våran lilla fiat proppfull, men finns det hjärterum så
finns det stjärterum! Köpte 3 bordslampor, 1 taklampa, doftljus, rosa/lila blomkrukor, en matta
och värmeljushållare. Inte så mycket med andra ord. När vi väl kom till Eskilstuna så mötte vi
upp Kim vid en pizzeria och käkade där. Välbehövligt! Sen fick jag skjuts hem och slockande
rätt så fort. Haha. Har varit vaken ett bra tag nu men är fortfarande trött, ska bara kolla klart på
den sista Johan Falk filmen sen ska jag sova ännu mer. Och som vanligt är det sovmorgon
på torsdagar. Hur skönt som helst! Klockan 09.50-15.00 - Det kan jag härda ut.



Dessutom tycker jag att ni ska ta er tid att läsa denna blogg; http://detfinnsandra.blogg.se
Den består av läsarnas egna berättelser om övergrepp, mobbning, misshandel, missbruk,
dödsfall och dylikt. Man kan med andra ord alltså själv skicka in sin egen berättelse och få
den publicerad. Seså läs och sprid ordet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback