I'm a lesbian

Ja det stämmer gott folk - Jag är tydligen lesbisk.

Vi har en riktigt irriterande brud i våran klass, låt oss kalla henne Britta i brist på fantasi.
För ett tag sen kom hon fram och började prata med mig när jag var ute och rökte, och ni
ska veta att jag blir irriterad av att bara se henne. Hur som helst så ger hon mig en
komplimang om att jag har målat så fint med eyelinern. Själv tyckte jag att det såg halvdant
ut, haha! Istället för att bara säga tack och sedan hålla käften så stammar jag typ fram;
- "Det är inte ens min eyeliner, det är min sambos. Alltså hon är tjej, ah vi är kompisar."
Haha sekunden efter att jag sagt det så insåg jag hur dumt det faktiskt lät men jag tänkte
inte något mer på det den dagen.

Sen i.. måndags tror jag det var då står jag i vanlig ordning ute och röker & var för tillfället
ensam. Sen kör en stor van upp bakom mig och vem sitter där om inte Petra. Efter en stund
ser jag att Mimmi är påväg ut, men hon tvekar med att gå fram [Tror inte hon såg mig] och
stannar upp vid Britta + fler. När hon väl får syn på mig och kliver fram så upprepar hon vad
Britta sagt; "Är det där Sandras tjej eller?" Haha, brudfan har alltså gått och trott att jag är
LESBISK! Lite kul var det faktiskt, och det stör mig inte de minsta. Hon kan gått tro att jag är
lebb, det ger jag blanka fan i. SO JOIN THE LESBIANS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback