Imponerande som Wäx säger

Vägde mig imorse, nu visade vågen att jag hade gått ner 13 kilo!!? Haha trodde det var
något fel på vågen så jag vägde om mig flera gånger. Men det stämde bra det, har kommit
en bra bit på vägen iallafall. Men jag ska ner mycket mer. Fast det har inte börjat synas
speciellt väl, men det kanske kommer med tiden? I sure hope so.

Kom nyss hem från skolan - Idag har vi enbart förberett allt inför basaren imorgon & jag la
undan en marmelad burk som jag ska köpa till mamma. Jag & Anna stod faktiskt å kämpade
med den där jävla marmeladen hur länge som helst *flinar* Och eftersom jag inte direkt har
råd att köpa nått dyrt till mamma så kan det ju vara lite kul att hon får något som jag gjort iaf.

Ska ta och få i mig lite mat nu för jag ska snart iväg och hjälpa syrran som flyttar.. Fy fan, är
inte de minsta sugen. Men sen då.. Va händer ikväll gott folk? Kanske blir ett par glas..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback