Mmm kycklingsallad

Hade glömt hur gott det är med kycklingsallad, åt det ikväll. Inte helt fel. Så det får bli
det till matlåda imorgon också. Både nyttigt och gott! Nu sitter jag och kollar lite halvt
på Johan Falk; GSI och den är faktiskt jävligt spännande. Har fått ner alla dom filmerna
så ska gå igenom dom de närmaste dagarna - Kan ju inte kolla på skräckfilmer jämnt ;)

Har precis räknat ihop alla räkningar och kommer ha mindre pengar än vanligt kvar denna
månad. Det känns ju inte kul men vad gör man. Dessutom ser jag inte fram emot den
kommande helgen alls. På fredagen ska jag hjälpa syrran att flytta, dom har ju alltid ställt
upp för mig så det är ju självklart att jag hjälper dom också. Och ni ska inte tro att det blir
någon sovmorgon på lördag för då är det Julbasar i skolan, klockan 09.00 ska vi infinna oss
där. Ja om man står på förmiddagen vill säga, har skrivit upp mig på den tiden än sålänge.
Uuuh lär bli en nykter helg för min del för det känns inte som att jag kommer orka med att
festa. Dock är jag bjuden på "bastufest" på lördag, men är inte så sugen på att va halvnaken
med massa random people *flinar* Sist men inte minst; På söndag ska mamma, Kjell, hans
barn och deras familjer typ knyta kransar [Nått slags julpyssel med andra ord]och jag samt
mina syskon är bjudna. Men om inte syrran ska åka så tror inte jag att ja har någon vidare
lust heller. Får se hur det blir...

Nu; Rökpaus & sen mera Johan Falk!
Kommentarer
Postat av: Madde.

Johan Falk filmer är asgrymma! :o Frank <3 hihii..

2009-11-25 @ 09:43:45
URL: http://madabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback