Rosa fluffiga moln

Jag tror aldrig att jag har varit såhär uttråkad som jag varit dom senaste dagarna, att vara
ensam är verkligen inte min grej. Visst, hängde på Anna hem i fredags och sen blev det lite
fest. Va väll bättre än att sitta själv hemma men jag har seriöst knappt kul längre när jag
dricker. Inte som förr iallafall. Kanske är dags för en vit månad snart?

Det enda jag har gjort resterande tid av helgen är att titta på film. Vet inte hur många jag har
sett nu? Lär vara en hel del. Börjar bli sjukt hungrig, men för det första så vet jag inte vad jag
ska laga [Nått som passar till matlåda] och för det andra så är det förbannat tråkigt att laga
mat till sig själv. Nått måste jag ju äta, men jag tar det senare.

Och föresten, det här angående att jag mår bäst utav att vara singel just nu - Det stämmer väll
till en viss del. Men , det vore ju förbannat mysigt att ha någon att krama på i höstmörkret. Nån
man kan laga mat till och som uppskattar det & nån att älska som också älskar en tillbaka.
Kärlek är fan fint när den är besvarad. Dock har det bara gått åt helvete för mig förut, men jag
anser absolut inte att det varit mitt fel. Jag är ju hur bra som helst, eller hur? *flin* Kan ju inte
rå för att jag enbart har träffat jubelidioter. Var är min Mr.Perfect?

Det vore helt klart värt att chansa igen, att ta chansen att bli sviken och sårad. Om så enbart
för att få känna lyckan ett litet tag, att få ha dom där fjärilarna i magen och att få sväva på
rosa fluffiga moln.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback