Rosa pantern

Åwh vilken underbar dag det var igår. Gick i skolan till 13.30 och sen kilade jag ner på stan
och mötte upp Cat. Hon bjöd både på kaffe och trevligt sällskap - Vi hade sex & samlevnads
info inne på pressbyrån. Haha, stackars han som satt bakom oss och tvingades lyssna.

Runt 15 så mötte vi upp min sambos fru Malin [De där lät lite kul] vid tåget, tokhärlig tjej! Vi fick
skjuts både till bolaget och hem för vi stötte på Malins kompis Lina. Skönt att slippa ta bussen
för en gångs skull. Sen var det bara att göra sig redo för kvällen, planen var att förfesta här och
sen dra till Dennys. Kom mer folk senare, bland annat min pälskling Anna <3 Hävde i mig öl,
Orre och Rosa pantern för ett helt kompani. Det kan ju förklara varför jag blev dräggfull.
Som vanligt så följde jag med ut på krogen men drog hem ganska snabbt igen.
Vafan ska jag ens ut & göra?! Blev iallafall en långpromenad hem i snöovädret så jag hann
nyktra  till rejält innan jag kom hem. Men kvällen var lyckad, den kan liksom inte bli annat när
man bara har härliga människor runt sig. <3

Idag mådde jag precis som jag förtjänade när jag vaknade. Bakis utav bara helvete. Men nu
börjar det ordna upp sig. ;] Vägde mig för skojsskull imorse, ville se om jag hade gått upp nått
utav all alkohol - Men icke, hade gått ner 1 hg. Måste varit den där promenaden mitt i natten.

Har så sjukt mycket tankar i huvudet nu, vet varken ut eller in. Tror faktiskt att jag mår bäst av
att vara singel just nu. Behöver jobba på att må bra själv först innan jag kan lägga ner tid och
energi på någon annan. Plus att gamla känslor för någon speciell fortfarande ligger kvar och
gror, dom tycks aldrig vilja försvinna. Äh kommer klara detta fin fint, sålänge man har vänner
så kommer man långt här i livet. Ni vet vilka ni är och jag älskar er.

Nu ska jag ta mig en dusch, luktar ju apa efter igår *flinar* Sen ska jag bosätta mig i soffan för
resten av kvällen, blir lite plugg & tv tittande. Ciao Bella.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag älskar dej :D

2009-11-20 @ 21:50:24
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback