Se det snöar...

Abooo! Efter skolan gick jag och Anna till det nybyggda Willys här istan, köpte
lite smått och gått för mina sista pengar. Bland annat wokgrönsaker så jag kunde
göra min älskade Thaimat idag - Ni kan ju själva gissa hur gott det blev *flin*
Blev mat till Cat & mig + 3 matlådor, inte illa. Imorgon blir det fläskpannkaka.

Det har ju faktiskt snöat lite idag, men bara lite. Skulle gärna ha snö, det är fint
och mysigt. Men då ska det vara riktig snö också utan regn & slask! Usch. Men
hur stor är chansen att det blir så, minns inte när vi hade en riktig vinter sist.

Har kommit på att sovmorgon är ganska meningslöst, ja menar det är ju inte direkt
så att man går och lägger sig samma tid som i vanliga fall? Utom man är uppe längre
istället, så med andra ord får man inte mer sömn för det. Åtminstonde inte jag. Haha..
Jaja nog med mina meningslösa funderingar, nu är det dags att krama kudden. Natti.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback