Sunes jul är överskattat

När det är mörkt ute och regnet öser ner när man vaknar har man ingen vidare lust att
kliva upp. Man vill bara ligga kvar i den varma och sköna sängen hela dagen...
Men nejdå, upp och hoppa för man har ju skolan att sköta.


Fast det kändes ju väldigt skönt att ha dagen avklarad, man har liksom fått nått vettigt
gjort och inte bara setat hemma och ugglat. Gick ner på stan med Mimmi en sväng efter
skolan, var tvungen att köpa nytt puder [eftersom de lilla jag hade åkte i golvet imorse]
och så blev det en eyeliner och hårspray. Sånt jag endå skulle ha köpt på onsdag iallafall.
Mimmi skulle beställa nya piercingsmycken idag så jag passade på att beställa nya töjnings
smycken till öronen. Kände att det var dags igen, det är toksnyggt och jag använder i stort
sett aldrig vanliga örhängen endå. Hoppas att töjningarna hinner komma innan helgen.

M följde med mig hem idag för att vi skulle titta på Sunes jul och Sunes sommar, men det
var inte så kul som vi kom ihåg. Haha, M somnade t.o.m. Vet dock inte om det var just därför!
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, känns som att en promenad vore välbehövlig men jag är
trött som ett as och det är dåligt väder. Slänga på sig gummistövlarna kanske? Det vore allt
en syn. Ska fundilera lite på den saken. Nu ska jag förpesta lungorna lite.
Kommentarer
Postat av: Therese

la till dig på bloglovin nu!:) visste inte att du hade det! :)

2009-11-23 @ 20:04:28
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback