Tåårsdag

Dagen har gått rätt fort faktiskt och pappa hämtade upp mig vid skolan när jag slutade.
Ville inte gå själv till ÖB så tvingade med mig honom, hans kärring och min lillebror. Haha.
Köpte sånt nödvändigt som man helst inte vill lägga pengar på men måste man så måste
man. Visserligen blev det hushållspapper istället för toapapper - Typiskt mig, virrpanna.

Föresten så köpte jag nya, stora vinglas på IKEA också så känner mig ruskigt sugen
vin. Fick ju hem en platta öl idag men man vill väll alltid ha det man inte har hemma?

Nehe ni nu ska jag kila ner och hämta tvätten sen blir det till att städa upp lite här hemma
& fixa nått att äta medans jag kikar på en blodig skräckfilm. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback