TredjeNovemberTvåtusenNio

Jomentjena, kom aldrig iväg till skolan idag. Kände mig nere och var allmänt
grinig så jag stannade hemma. Men ska iallafall ta mig i kragen och gå resten
av veckan. Har typ setat & spelat hela dagen och tittat på OZ?! Skoj.
Blev ingen dejt med syster yster idag ;( Blir nån annan dag snart, hoppas jag.

Nåja, Nilla ringde mig idag och det kändes så skönt att prata med henne även
fastän det inte sas något vettigt.. Inte ofta vi pratar nuförtiden så jag insåg idag
hur mycket jag faktiskt saknar henne, min pernilla <3 Ska försöka ses nån dag
denna vecka, glo på nån film och bara umgås.

Äsch nu ska jag kika på nästa säsong av OZ - Kan man göra annat än att älska de?

Denna pizza är fantastiskt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback