Abooboo

Tydligen så hade vi inte ens sovmorgon idag, löjligt att dom skulle ta bort
den bara för att vi har förberedelser inför skitbasaren. Fast eftersom jag
tvättade så åkte jag dit den tid jag brukar på torsdagar. Först mötte jag
upp Anna vid tunavallen, för det var ju härligt med en promenad i pissvädret.
Sen kämpade minsann med att göra Morotsmarmelad hela dagen lång, inte speciellt
roligt. But we did it! Blev inga ljus stöpta för våran del. Gissa om man har fått
ont i handen & handleden efter allt som skulle rivas och pressas. Morr!

Har inte blivit ett skit gjort hemma idag, och Cat sussar så sött nu. Den skitkorven.
Och jag är sjukt uttråkad, vet inte riktigt vad jag ska göra. Plocka upp lite på mitt
rum och sen ta ett skummbad - Ja, det ska jag nog fan göra. Snart..

Imorgon är sista dagen i skolan innan höstlovet & jag gillar't. Ska bli skönt att få
sovmorgon ett par dagar framöver. Vi ska ner en sväng på stan imorgon, ska köpa
mig en personvåg [En digital sådan] så jag kan hålla koll på kilorna. Ska försöka att
inte köpa så mycket annat, är ju kul om man har lite pengar kvar hela månaden.
Är uppbokad imorgonkväll också, lovade visst Anna. Så vi ska väll ta oss några
glas, sen vilka mer som ska va med har jag ingen aning om. Men de kvittar väll.
Vet inte hur jag ska hinna med allt, nåja får klämma in storhandladet nånstans.

På måndag blir kryssningen av, en 2-dagars till Helsingfors. Inte illa pinkat. Det ska
bli skönt att komma bort lite. Men med tanke på mina bakfyllor så får jag nog se till
att vara full hela tiden *flinar* Kanske inte riktigt, men vill inte må sådär vidrigt när
jag inte ens är hemma. Så ska försöka ta det lite lugnt, sen hur det går mina damer
och herrar, det tål att diskuteras...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback