Black & White

Sikken skolkis jag är, gick bara på en lektion idag eftersom ingen som jag
pratar med var där. Haha! Tog en promenad hem till pappa istället, var ett
bra tag sen jag var där. Det bjöds på kaffe och macka, och det är ju aldrig fel.
Sen tog vi en sväng ner på stan där gubbfan bjöd på lunch: Black & White stod
på menyn, det riktigt knullade i munnen *flinar* Tack papi <3

Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sen bege mig till Torshälla, ska först
förbi mamma en sväng och där bjuds det givetvis på mat. Åwwh va bra jag har
det idag! Skulle få lite matlådor också, mumsfilibabba. Saknar mammas mat.
Ska försöka hinna hälsa på syrran också, jag menar dom bor ju praktiskt taget
grannar så det ska inte vara några problem. Nått ska jag väll sysselsätta mig med
tills H slutar jobba. För då blir det filmmaraton! Wrong Turn 1-3.

Är ledig imorgon eftersom jag ska till läkaren, nu har det blivit dags att göra ett EKG.
Fick en tid fort denna gång, så hoppas jag inte behöver vänta alltför länge på tabletterna.
Saker & ting börjar ordna upp sig nu, och det känns bra, förbannat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback