Cherrys have more fun

Denna vecka har verkligen gått sjukt fort - Och jag är fortfarande pluggis.
Har varit där varje dag, på varenda lektion. Allt blir roligare när man har kul.
Med andra ord, klassen är faktiskt inte så tokig. Om man nu jämnför med förra
året. Sen att Mimmi och jag inte kan hålla käften på lektionerna, det är en helt
annan sak. Enda gången vi var tysta var på datalektionen, för då kunde vi ju
faktiskt prata på msn. Haha! Datanördar indeed.

Fredags kvällen spenderades med några enstaka öl, trevligt sällskap och massa
snack. Det var inte helt fel ni. Blev så sent att jag inte ens orkade kila hem sen.
Men nu är jag hemma igen, har jag iofs varit i ett par timmar. Men jag ska strax
tillbaka, för ikväll blir det filmkväll. The Haunting in Connecticut & Män som hatar
kvinnor ska vi se. Det blir nog bra.

Imorgon så blir det städ & pluggdag. Sen ska jag faktiskt ta och börja läsa igen.
Va många år sen jag var en bokmal, men nu har jag köpt 3 nya böcker och dom
kan ju inte bara ligga och samla damm.. *flinar*
[14 år till salu, Skuggorna i spegeln & Bränd bild]

Nehepp nu ska jag fixa mig så jag kan börja gå snart. Bye.
Kommentarer
Postat av: Therese

14 år till salu har ja läst..:)

2009-09-08 @ 18:01:03
URL: http://nudirekt.blogg.se/
Postat av: Cissi

14 år till salu har jag läst.

Den var svår o slita sig ifrån.

Du märker själv : )

2009-09-13 @ 14:20:33
URL: http://cissi86.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback