Det går bra nu kompis

I stort sett allt flyter på numera, vilket känns väldigt skönt. :)
I tisdags ringde jag och bokade en tid hos läkaren, så ska dit den 16:e.
Ta massa prover och förhoppningsvis få recept på "tjockistabletterna".
Jag hoppas på det bästa, för jag är trött på att se ut såhär nu. No more
tjocksmock - Vill absolut inte vara smal, men betydligt mindre. Mår bara
dåligt på alla sätt och vis av att se ut såhär. Så motion + tabletterna kommer
göra susen. Well, nog om det nu.
Wish me luck.

Veckorna bara springer iväg, snart är det helg igen. Men har faktiskt inget
planerat för denna helg, har visserligen fått lite olika förslag men inget är spikat.
Kanske skulle ta och sitta hemma och plugga hela helgen? Nejni, så kul ska vi
inte ha det. Då tar jag hellre mig en öl *flinar glatt*

Åh - Jag måste bara berätta om världens ballaste Erik! Han går på våran skola,
i en grupp som kallas Svea. [Den är till för förståndshandikappade] Han är väll
i ungefär min ålder? Strunt samma, hur som helst så är han ung iallafall.
Vi misstänker att han har down syndrom eller liknande, pga utseendet.
Men gladare kille får man leta efter, han står och dansar & sjunger för fulla
muggar! Jag blir helt seriöst glad när jag ser honom, och känner att jag faktiskt
vill jobba med förståndshandikappade igen. Dom är så himla härliga och glada
för det lilla här i livet. Han är helt klart en favorit på skolan, you go Erik....

Flytten närmar sig med stora steg och jag har inte ens börjat packa ännu?!
Typiskt mig, jag lyckas alltid skjuta upp saker jag ska göra. Tur att jag inte har
överdrivet mycket att packa. En hel del ska slängas också, man kan faktiskt inte
spara på all skit. Jag längtar nå otroligt, Cat & jag - Sambos.
Mitt fina tvillingbär. [<3]

Nu ska jag återgå till tv:n. Hoppas ni överlever endå.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid smygstarta redan nu och inte vänta tills tabletterna kommer:) Apoteket har ju jättebra medel, t.ex alli! Så om du börjar med dom tills du får den andra medicinen så lär du ha kommit en bra bit till det mål du vill nå:) Har hört att dom ska vara sviinbra! För dom förhindrar att det fett som finns i maten och det man förbränner tas upp igen. Vilket enligt mig låter awesome! ( synd att de verkar vara så dyra dock )

2009-09-15 @ 11:27:07
URL: http://lizbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback