Filmkväll

Både Män som hatar kvinnor och The Haunting in Conneticut var asbra.
Filmerna avnjöts med chips, dipp och öl - Och det är ju aldrig fel ;)
Helgen har varit lugn och skön, men imorgon är det dags för allvaret igen.
Men det är endå skönt att ha något att göra om dagarna, hur kul är det att
bara gå hemma och glo hela tiden? Nog för att jag hellre skulle jobba än att
gå i skolan. Men det är ju lättare sagt än gjort att få ett jobb nuförtiden.

Har precis diskat upp all disk, samt städat lite och nu skulle jag verkligen behöva
tvätta.. Men eftersom jag vägrar gå ner i källaren så måste jag gå över till syrran.
Inte för att det är långt men det är jobbigt att släpa på tvätten...

Nåväl, vi får se hur jag gör. Nu ska jag gå till affären och inhandla cigg och
matlagningsgrädde. Ska minsann göra matlåda till både mig och Anna. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback