Vilken überbra fredag!

Fy fan vilken kväll det blev - Det kom massa folk och jag hade hur roligt som helst. Sötaste Elin och Dan hade
köpt med sig påskägg till mig och Cat. Så jävla gulligt av er, tack! Om man bortser från en hel del minnesluckor
så har jag haft en toppenkväll, och jag har inte varit speciellt bakfull.. Mest trött bara. Har inte fått så många
timmars sömn. Har svårt att sova dagen efter..

Har hunnit med en hel del idag; Först var vi hos pappa ett tag, skulle gå till affären åt honom så jag tänkte passa
på att köpa cigg men icke då. Jag hade glömt min legitimation hemma så det gick inte för sig. Bittert. Men det
löste sig när vi blev upphämtade av syrran, hon fick langa åt mig *flinar* Hos syrran så bjöds det på lite påskmat och tårta till efterrätt. Inte fy skam det heller :) Funderar på att sova resten av natten [Tog en liten power nap]
för jag är sjukt seg. Och ska infinna mig i Torshälla 09.30 imorgon, sen bär det av ut till urskogen för att se Buffelbinx. Första gången jag går nykter på deras spelning, det kan bli spännande. Sen är det cruising och öl som gäller för söndagen. Wünderbart.

Dags att;
  • Sätta batterierna på laddning.
  • Plocka iordning öl tills imorgon.
  • Plocka upp lite här hemma, det ser förjävligt ut.
  • Och sist men inte minst SOVA. God natt gott folk.







Kommentarer
Postat av: Mimmi

E ju tur att ja ser så jäkla nykter ut där i bakgrunden.. hehe.. eller inte. fyfan. men men.

man kan inte va snygg jämt & ständigt ;) Pöss!

2010-04-05 @ 18:03:42
URL: http://mindagar.blogspot.com
Postat av: niklas

snygga brudar

2010-04-14 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback