Världens bästa mamma <3

Åkte och handlade lite mat med mamma igår, kalaset gick väll på runt 500-600 kr. Och tror ni inte hon betalade
det? Hon är så söt! <3 Världens bästa! Köpte bara det viktigaste, skönt att ha lite mat i frysen igen. Sen gick vi in
på Rusta och kikade lite också, köpte bland annat en såndär billig parfym där - Den luktar vanilj. Visst, sen
måste man säkert spruta x antal gånger för att lukten ska hålla i sig.. Men den är helt klart värd 40 kr *flinar*

Jag gjorde lappkojs till mat igår, det blev helt okej faktiskt. Sen tog jag och Cat en massa nya kort på oss, blev väll några som var okej iallafall. Nu kan ni fasiken inte påstå att vi är lika längre!

Måste erkänna att jag är lite efter ibland; Jag har stört mig på folk hela veckan som pratat om påskmiddagar osv.
I tron om att den är nästa helg, 9-11 April. Haha! Så fel jag hade. Men det är nog bara för att Cat's födelsedag var under påskhelgen förra året. Jaja, sikken virrpanna man är.. Funderar på vem man ska snylta in sig hos för lite påskmat. Det står mellan syrran och pappa. Får se hur det blir.

Ska bege mig in i duschen nu så jag är redo för nya äventyr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sikka tjusiga bruttor ;)

2010-04-01 @ 15:20:35
URL: http://sooulweeper.blogg.se/
Postat av: niklas

snygga brudar

2010-04-02 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback