Åhåå va hurtig jag är!

Nu jävlar har jag städat hela balkongen; Dammsugit och t.o.m skurat den, sen gjorde jag rent grillen också.
Visst, det är inte lika gott att grilla på en elgrill men man kan inte använda så mycket annat när man bor såhär.
Så dagens lunch blir; Grillad kycklingfilé, potatis & morötter i ugnen och kanske nån sås till. Inte dumt alls.
Väntar bara på att ugnen ska bli varm, sen sätter jag igång.

Vettesjutton vad man mer ska göra idag? Fortsätta plocka och dona medans jag har städnojja kanske?
Man får ju passa på. Hehe. Aboo, det var det humöret det! Fagov... När jag för en gångs skull är glad,
kan man inte få vara det då?!

Aja, lite mat i magen så blir det nog bättre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback