Bebisar <3

Blev upphämtad av min syster runt halv två, för jag skulle minsann agera sällskap till sjukhuset. Inget allvarligt,
bara ett kort besök. Sen följde jag med henne hem, ja menar det är ju inte som att jag har nåt bättre för mig.
Jag lagade tacos till hela familjen - Lite ska man väll arbeta för gratis mat. *flin* Dessutom tycker jag bara att det
är roligt att laga mat till andra. Sålänge det är uppskattat.  Kanske skulle ha blivit kock?

Vi skulle ha gått på bio, jag och systra mi. Men hon kollade fel på tiden, Bröderna Karlsson gick inte klockan nio
idag. Så det blev inget. Det var kanske inte heller mitt val av film, men vad ska man göra när man har en syster som älskar svenska filmer. Min filmsmak är det inte många som delar, åtminstonde inte folk jag känner. Så hon skjutsade hem mig istället, skönt att med lite lugn och ro. Där är det full fart på alla ungar som bor på gården.
Puuh, senast idag pratade jag om hur gärna jag vill ha en liten. Dessutom har jag drömt i 4 nätter på en vecka att jag fått en bebis, hur mysigt som helst. Men efter att ha varit i Ekeby så svalnade intresset lite. Haha! Nejdå,
men det är som sagt inte kul hela tiden - Det krävs mycket ansvar och tålamod också. Först och främst ska man hitta en vettig karl & det känns inte som något aktuellt just nu. Jag dras bara till jubelidioter.

Ska nog ha en nykter helg nu, bara ta det lugnt hela helgen. Känns som att jag behöver det + att man inte gör av några pengar hemma i soffan. Jag gillar mina sci-fi fredagar [I'm a geek] så jag lär inte dö av tristess. Får ladda ner lite mer filmer också, har i stort sett redan kollat på alla jag har på datorn. Ska se om jag kan hitta Predators eller Inception i bra kvalité.


Hepp, ska nörda lite spel på blip och poppa musik nu, Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback