Dag 1

Är nyduschad och gosig & så drack jag precis min frukost; En naturdiet, med chokladsmak. Dom är faktiskt mycket godare än nutrilett. Borde väll klä på mig osv, med tanke på att mamma snart kommer hit. Vi ska till jysk, Ö&B och banken. Sen är det bara att åka hem och diska & fixa lite. För idag gott folk, då åker jag till Karlskoga. Inga förväntningar, inga hopp & inga baktankar. Det ska bara bli kul att komma ifrån stan lite, glo på film, spela tv-spel - Ja, jag är öppen för förslag. Jag är ju inte den som är den *flin* Påtal om annat så är jag verkligen ingen sminkmänniska men nu när jag inte har något kvar så är det självklart att jag vill sminka mig. Haha men det blir det inge av, får åka osminkad & naturlig. Har för bövelen inte ens hårspray. Shit happens.

Jo, igår hade jag rökt ca 4 cigg sen efter jag vaknade i söndags morse. Nu har jag inte rökt nåt sen igår, än sålänge så går det riktigt bra. Men han jag ska åka till röker inte heller så det borde göra saken lite enklare. Haha, stackars honom - Han lär få stå ut med ett par abstinensattacker. Äh, han överlever nog. Dags för lite kläder.

Puss på lilltån.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback