DenElfteAugustiTvåTusenTio

Tror jag la mig runt två inatt, och jag vaknade runt sex imorse. Så, sisådär fyra timmars sömn. Har svårt att
andas och då är det inte så lätt att kunna sova ordentligt. Men är endå relativt pigg just nu, fast det vänder nog snart. Vågen visar redan på -3 kilo & det klagar jag ju inte direkt över. *flin* Det suger att äta små portioner men man vänjer sig väll snart, krympa magsäcken is the shit.

Denna vecka, onsdag-fredag så ska det ränna massa snubbar här igen; Nu gäller det tydligen "inkoppling av värmemätare". Suck! Att dom aldrig blir klara. Så eftersom Catten inte ens vaknar av att det knackar på dörren så kommer det vara jag som får öppna. Sure, jag kan ju ligga kvar i sängen och låta dom komma in med
huvudnyckel men nu är jag ju endå vaken. Jag gillar inte att ha folk rännandes i lägenheten....

Måste ta mig ner på stan antingen imorgon eller på fredag; Ska ju söka pengar av soc i vanlig ordning. Lika ruttet varenda månad, men vafan ska man göra. Får hoppas på att Catten joinar mig, tråkigt att åka själv. Nu ska jag bestämma mig för om jag ska ge upp sovandet för idag eller om jag ska försöka en liten stund till...

Tack och hej, leverpastej!
Kommentarer
Postat av: Amelie

Kan tala om att jag också börjat äta små portioner för annars äter jag mer än Anders o trycker i mig allt på en gång haha. Men fan vad svårt det är o inte ta en extra portion, phu.. Grattis till viktnedången :)

2010-08-11 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback