Doin donken

Åååh, var nyss på donken med Andreas och fodade cheeseburgare & choklad milkshake. Fasn så gott det var, och det bästa utav allt; Han bjöd på det. Han är bra snäll, han den dära. Det var skönt att åka iväg en liten sväng såhär mitt i natten, det ska absolut göras om. Ja, iallafall om jag får bestämma.

Är toktrött nu & jag borde väll gå och lägga mig snart så man inte sover bort hela dagen imorgon. Har dessutom tvättstuga mellan 14-18. Förbannat trist, men tvätten tvättar sig inte själv. Man skulle haft en tvättmaskin i lägenheten så man hade sluppit springa upp & ner för tredje våningen. Men snart så får jag en, sweet.

Tant ska lyssna ytterligare en gång på Volbeat's senaste singel, & sen krama kudden. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback