Fåglarna anfaller

Nu har jag fått träffa mamsen en sväng, hon handlade lite mat åt mig på ica och så var vi iväg och hämtade spriten. Jag fick minsann ½ liter for free, av mannen himself. Haha, inte illa. Visserligen hade det varit godare med öl, men hinner inte till bolaget idag. Hm, har iofs inte ens bestämt mig för om jag ska va hemma eller festa. We'll see.

Uh, ska strax vika ihop resten av tvätten [Hann inte allt innan mamma kom] & ta hand om disken. Man kanske borde äta nåt också, har enbart druckit kaffe idag. Pommes, fiskpinnar & remouladsås - Good enough for me.

Haha när jag skulle hämta en sak i Cattes rum förut så möts jag av en fågel som flyger omkring! Blev en aning chockad, smällde igen dörren direkt. Det visade sig att hon glömt stänga fönstret innan hon åkte. Men jag är inte den som är den, tog på mig ett par glasögon [inget pickande i mina ögon, tack.] och begav mig in igen för att få ut den. Då var den som borta. Får hoppas på att den hittat ut igen. Ska kolla igen för säkerhets skull, vill inte ha en massa fågelskit inne igen.

Food time!
Kommentarer
Postat av: Cat

hahahahahahahha ett par glasögon, hahahaha fan vad kul du är <3

2010-08-29 @ 00:36:21
URL: http://tattooedcunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback