Fffffuck you

Bion; Blev inte av, bussen var ca 5 minuter för tidig & den åkte förbi oss. Nästa buss gick inte förens 30 minuter senare, vi hade alltså missat början av filmen då, inte alls värt det. Visst går filmen fler dagar men tanken var ju
att jag skulle bjuda Catten & hon åker tillbaka till Stockholm imorgon. Shit happens.

Tatueringen; Har jag varit nervös över hela dagen, nu när jag vet hur jävla ont det gör. Vi skulle börja alldeles nyss när Catten upptäcker att hon inte har den nålen som behövs. Tråkigt, med tanke på att jag kommer få vänta toklänge. Vet inte när hon kommer tillbaka hit och jag kommer nog inte ha råd att åka nåt till Stockholm. Ftw.

Mitt lammkött ringde nyss och överraskade, han är alltid lika rolig och söt. Ja gillar't! Han är ynka 18 år & det är verkligen inget jag brukar dras till. Men han har lyckats charma mig den lilla skiten. Haha!

Nu; Ska jag deppa lite, städa & sen gå och lägga mig i ren protest för att denna dag bara gått åt helvede.

Puss & god natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback