He's hot in some wicked way..

Haha fan va kul; Nu har "byggarbetaren" varit här, och det var samma som vid stambytet. Han är toktrevlig, och
på nåt sätt så attraherar han mig. Han är inte alls min typ, men hans leende - Ja det går inte att förklara! Hur
som helst så började han fixa och dona lite innan han skulle gå på lunch. [Han kom strax efter tolv] Under tiden
så sitter jag i soffan och glor på tv, då stoppar han in huvudet där och säger;
" Nu tänkte jag gå på lunch. Föresten tatuerar du?"
Jag förklarade att det var min kompis som gjorde det & sen frågade jag om han var sugen. Haha! Han sa att
han nog var för gammal för sånt, men jag påpekade bestämt att man aldrig blir "för gammal". Så han fick
Cattens nummer och jag hoppas på att han hör av sig igen.

Diskade upp disken som någon annan skulle gjort för två dagar sen, jag orkar inte ha skiten stå helt enkelt.
Det ser bara äckligt ut. Nu är det i stort sett bara alla kläder i mitt rum som jag måste lägga i ordning innan jag
får besök på lördag. För just nu ligger dom på min fallfärdiga byrå, oops. Vi kommer inte vara speciellt många
alls, men det gör mig inget. Jag sätter igång tidigt, runt klockan två har jag tänkt mig. Då hinner man äta, dricka
och fixa till sig ordentligt. Dom enda jag verkligen räknar med är; Mamma, Catten, Mimmi, Anna och Hyllan. Det märks väll om någon mer behagar att dyka upp. Först till kvarn får.... maten äta? Haha!

Ska slå på en film nu & sen cykla några kilometer på motionscykeln.
Tänk om man kunde ta sig ut på promenader lite oftare också..


Puss & hej jag är gay!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback