Love you guys

Har spenderat kvällen hos min fina syster och hennes fantastiska familj, vi har pratat en massa, ätit godis,
Felicia målade mina naglar & så har jag gosat med Theo. Har faktiskt saknat byrackan *flin* Vet seriöst inte
vad jag skulle ta mig till utan min bästa vän, min syster <3 Antagligen gå under. Vi hann med att hälsa på Tessy
i Torshälla, Daniel var också där. Han är ju bara för go, alltid glad och sprallig. Ja gillar't! Vi rökte några cigg och pratade om gamla minnen bland annat kryssningen. Fasn så kul vi hade. Det blev ett besök på Donken med Tessy innan vi åkte tillbaka till Ekeby. Det var ju tänkt att jag skulle sova hos min syster, men bror min ringde och
ville komma över på kaffe & lite prat. Han mår inte speciellt bra just nu, och jag förstår honom fullständigt. Det
gör mig ledsen att se honom så knäckt, förstår inte varför allt ska komma på samma gång. Men jag håller
tummarna och hoppas på det bästa. Familjen kommer alltid först. Love you guys <3

Usch, orkar inte tänka på allt som sker runt omkring just nu för då kommer jag vara tillbaka på botten på nolltid.
Nu ska jag ha en rökdejt med bästaste Tessy innan jag ska sova. Imorgon har jag fullt upp hela dagen/kvällen så jag måste samla lite energi till det. Skönhetssömn here I come.

Good Night.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback