NomNomNom

Hann bara tvätta fyra maskiner eftersom det bara finns en tvättmaskin i tvättstugan. Jävligt dåligt faktiskt, men vad kan man förvänta sig när man bor i ett ghetto. Eftersom jag bäddade rent i sängen så blev det givetvis lite mer tvätt, men det tar jag hand om imorgon. Så för första gången på länge kan jag se botten på tvättkorgen! Haha! Va på ica förut och handlade lite mat, gick hem, lagade mat, diskade och städade lite. Är verkligen helt slut, inte ofta jag "håller igång" hela dagen. Men idag har jag varit hurtig, & det känns bra. Fanny skrev att dom skulle äta tacos och sen dippa grönsaker. Blev redigt sugen jag med, så köpte morötter & gurka som jag har dippat. Hur gott som helst. Det är iallafall nyttigare än chips & dylikt.

Imorgon ska jag träffa mamsen, ska bli mysigt. Det var ett bra tag sen vi sågs, saknar henne faktiskt. <3 Kanske borde bjuda henne på fika, får allt se till att baka något. Äppelpaj kanske... får se vad det blir.

Nu ska jag kolla klart på filmen på tv:n.



Puss & kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback