Porrigt värre

Vi begav oss till familjen Flood i lördags för lite grillparty, och det var minst sagt trevligt. Vi var en hel hög med
folk, men det var endå rätt lugnt. Kim försedde mig med en halv flaska sambucca & sen spelades det både
sanning och konsekvens och "jag har aldrig". Åtminstonde brydarna. Det var väll... intressant. Haha! Sen drog
jag och Catten ner på stan för att möta upp Dannyboy och lite annat folk från porrigt. Vi hamnade på Royal
Oak ett tag, det blev ett par öl innan vi gick till Kebabhuset för att käka. Vi delade, alla fem på en jävla kyckling tallrik. Och jag lekte fågelmamma och matade alla med kyckling *flin* Dom andra som satt där lär ju ha haft
rätt kul åt oss. Efter många om och men så fick vi tag i en stor taxi iallafall, alla följde med hem till oss och det
blev efterfest med singstar, öl, kaffe och en jävla massa cigg. Tror vi höll på framåt fyra på morgonen?
Grannarna lär älska oss. But hey, who gives a damn. Tack för en mysig kväll <3



Min bäste vapendragare och jag har nyss kollat klart på; Underbar och älskad av alla. Jag hade sett den
en gång förut, men det fick gå en gång till. Dock tyckte jag att den var roligare första gången.. Funderar på om
jag ska orka kika på en film till eller om man ska ta och sova. Hur som helst så ska jag lägga mig i sängen
iallafall. Imorgon [idag] är det en ny vecka & nya tag.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback